שרות לקוחות


שרות לקוחות


אנחנו יודעים להפוך לכם את שירות הלקוחות למעולה!

#1. אנחנו אדיבים

אדיבות ושירותיות הם בעלי משקל רב בחווית השירות של הלקוח שלכם, בעיקר כשמדובר בלקוחות שאתם לא פוגשים על בסיס יומי והממשק שלהם אתכם הוא דרך מוקד שרות לקוחות. לקוח אשר לא יקבל מענה ראוי לצרכים שלו כנראה לא ישאר לאורך זמן, ודאי לא ימליץ עליכם. אנחנו יודעים להיות מקצועניים ופורמליים אך גם רכים אדיבים ומכבדים תוך כדי שילוב טכנולוגיות תומכות מתקדמות.

#2. אנחנו זמינים

הדרישה הבסיסית ביותר היום היא לספק ללקוחות שלכם זמינות.

ל YouGo מערכת טכנולוגית חכמה המאפשרת לנו לענות ללקוחות עם שם העסק שלכם, ומאפשרת לכם לבחור מסלולים נוספים כגון תא קולי, שלוחות לפי סוג שירות ועוד. אנחנו יודעים לתת מענה לכל צורת התכתבות עם לקוח שאתם תציגו לנו, מייל, סקייפ, SMS וכו'
אין כמו תקשורת בין-אישית, אך אנחנו פה לעזור לכם לתת מענה גם כשזו לא מתאפשרת ולבנות אמון בלקוחותיכם.

#3. אנחנו מתחשבים

כדי להסיר ספק, לא כל הלקוחות שלכם יהיו נעימים ולא תמיד יהיה פשוט לעבוד איתם.

אבל נותן שרות נבון מבין שהלקוח תמיד צודק – גם כשהוא יודע בוודאות שהוא לא.

אנחנו יודעים להיות סבלניים ולהקשיב גם כשהלקוח אינו מרוצה, להבין מה הבעיה ולעשות כל מה שנדרש בכדי לפתור אותה.  
" שירות לקוחות שלא באמת משרת – הוא פשוט מעצבן”. (איאן לוריא)

הדבר החשוב ביותר הוא להראות ללקוחותיכם שאתם מעריכים אותם וזה בדיוק השרות שצוות YouGo  יודע לתת. 

אחרי הכל, ללא לקוחות, לא היה לכם עסק.

#4. אנחנו מעורבים

חשוב לזכור ששירות לקוחות טוב לא מתחיל ונגמר במתן השירות עצמו. גם אחרי שהלקוח שלכם קיבל את מה שרצה, גם אחרי שאתם כבר קיבלתם את הכסף יש לדאוג שכל הפרטים מסביב נעשים בצורה מסודרת ואחראית.

יש לוודא שהלקוח מרוצה ממש שקיבל, שקיבל את החשבונית בזמן, לקבל משוב מהלקוח על השירות שקיבל וכו'.

אנחנו בYouGo מעורבים בכל התהליך מתחילתו ועד סופו ויודעים לתת את רמת השירות הגבוהה ביותר ובכך לעזור לכם לא רק לתת שירות ללקוחות שלכם אלא גם לשמר אותם.


לקבלת מידע נוסף ולהתאמת חבילת שרות המתאימה במדויק לעסק שלכם 

חייגו עכשיו: 03-7227746