ניהול אדמיניסטרטיבי ב YouGo
יום תזזיתי המתחיל במתן מענה ללקוחות קיימים וחדשים, ממשיך בהוצאת צ'קים לספקים, קפיצה לדואר, הזמנת שליחות ממש דחופה, הנפקת חשבוניות וקבלות, לבקש ולקבל הצעות מחיר מספקים פוטנציאליים, להוציא הצעות מחיר ללקוחות פוטנציאליים, לשלם מיסים, לשלם תשלומים חודשיים לרשויות ולכל חברות התקשורת והסלולר או בקיצור – לנהל את העסק, מסתיים בתחושת עומס ועייפות, ובעיקר בתחושה ששוב לא הספקתם לקדם את העסק כמו שרציתם.
אם ההרגשה הזאת מוכרת לכם - אנחנו ב-YouGo כאן עבורכם.
אבל אין לי כל כך הרבה עבודה משרדית כדי להעסיק מזכירה...
יכול בהחלט להיות שזה מרגיש כך, אך אם תסכמו את השעות שאתם משקיעים ב"אדמיניסטרציה", תגיעו להרבה מאוד שעות חודשיות, שעות שאותן הייתם יכולים בקלות למנף לטובת יצירת שירותים חדשים, הבאת לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים וכמובן - הגדלת הרווחיות.
אנחנו ב-YouGo מבינים, שהעסקת מנהל/ת משרד או פקיד/ה על בסיס חודשי תהווה הוצאה כספית קבועה וגדולה מדיי, בעיקר כשמדובר בעסק קטן. בדיוק בגלל זה אנחנו מציעים לך אפשרות של גידול וקיטון בצריכת השעות, וזאת באמצעות קבלת שירותי האדמיניסטרציה שלנו.
ניהול אדמיניסטרטיבי במיקור חוץ ב-YouGo
משמעותו של ניהול אדמיניסטרטיבי מסוג זה היא לקבל בדיוק מה שאתם צריכים.
כשאתם עובדים איתנו, אתם בעצם מעסיקים מנהלת משרד רק למספר השעות שאתם באמת זקוקים לשירותיה. בשעות שהיא עובדת אתכם היא תעשה את כל מה שנחוץ לעסק מבחינה אדמיניסטרטיבית, ותאפשר לכם להתמקד בפעילות השוטפת לקידום העסק שלכם. מקצועיות, זמינות, נגישות וגמישות. כל זה – בהתאם להוצאה החודשית המתאימה לכם.
למה דווקא שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ של YouGo?
שירותי האדמיניסטרציה שלנו הם שירותים מותאמים אישית הכוללים:
כשאתם בוחרים בשירותי המשרד של YouGo אתם מרוויחים לא רק ניהול אדמיניסטרטיבי המתבצע על ידי כוח אדם מקצועי, אלא גם יתרונות נוספים:
לקבלת מידע נוסף ולהתאמת חבילת הניהול האדמיניסטרטיבי המתאימה במדויק לעסק שלכם
חייגו עכשיו: 03-7227746