כתיבה שיווקית- איך לייצר עניין.


תמונה יכולה למשוך את המבט ולעורר עניין וכדאי שתעשה זאת אבל כשמגיעים לעסקים ידע הוא כח והכח הזה טמון גם באופן שבו כותבים את הדברים.

ולכן הפעם המאמר שלנו מתרכז בכתיבה שיווקית, למה שיווקית, כי בעידן האינטרנט הכל נמצא בשיווק. 

זה לא רק מה שאתם כותבים זה גם איך. המה הוא חשוב והאיך ייצר לכם רווחים.

תכתבו טוב, תייצרו עניין, תתנו ערך, תקבצו סביבכם קהל, תייצרו תנועה באתר, בפייסבוק, בבלוג ובשאר הפלטפורמות הרלוונטיות, ככה משווקים נכון. ואת כל זה צריך לכתוב הכי טוב שאפשר.

6 טיפים לכתיבה שמייצרת עניין:

  • מה יוצא לי מזה – לא לכם... לקהל היעד.
  • תכתבו תוכן שמייצר תועלת לקהל היעד שלכם. אל תתקמצנו, תתנו עצות טובות, תלמדו משהו חדש, ככה תראו שאתם מקצועיים ותייצרו עניין סביב העסק שלכם. מה יצא לכם מזה? חשיפה, תנועה ומתוך זה גם מכירה של השירותים שלכם.
  • למשל: "הגיעו נדנדות חדשות מהמפעל" לעומת: "איזה כיף זה בסוף היום להרים את הרגלים ולהירגע על הנדנדה שבגינה"  איפה אתם מרגישים את הכיף?
  • מה אני מרוויח – כתבו על המוצר או העסק שלכם בעיניים של הלקוח – איך תכונות המוצר עונות על צרכיו. איך העסק שלכם מקדם אותם וייתן להם בדיוק את הפתרון שהם חפשו כל כך הרבה זמן. 
  • דברו אל הלקוח ולא על עצמכם. במקום "במשתלה שלנו כל העציצים פורחים ורעננים"    "במשתלה שלנו תלמדו איך להפריח את השממה בגינה שלכם".
  • כתבו שונה בכל פלטפורמה.  באינסטגרם – קצר ולעניין עם טוויסט וברור שהתמונה צריכה להיות פיצוץ, בפייסבוק לפעמים קצר ולפעמים קצת יותר ארוך – אבל – תמיד מהודק. בבלוג, תתפרעו, שתפו והשתפכו.. ובמאמרים – זה המקום שלכם להפגין את המקצועיות שלם, השתדלו לספק ידע מקצועי עם ערך מוסף, כזה שבאמת יביא תועלת.
  • וכן, אתם יכולים וכדאי לתחזק כמה פלטפורמות מסוגים שונים. אולי תגלו שאתם אפילו נהנים מזה.
  • כתיבה לשם מכירה – תיאור פריטים לחנות אונליין, דפי נחיתה, הצעות מחיר מפתות וקידומי מכירות.  גם להם יש מקום, תהיו עניינים, הדגישו את היתרונות והערכים של כל מוצר, הצמידו תמונות היכן שרלוונטי וספקו כמה שיותר מידע. כשאתם ברורים וכנים, זה מוכר.
  • כתבו נכון  - הקפידו על כתיב נכון, סימני פיסוק ומבנה נעים לעין. המנעו משגיאות כתיב. טקסט מבולבל, עם שגיאות כתיב מרובות וללא סימני פיסוק, יגרום לרוב הקוראים לברוח.
  • קי מי יחול לאיתרקז כשהוא צריח לאבין למא איתקבן  אמשורר?


ובואו, לא לכולנו כתיבה באה בקלות. לא לכולנו יש זמן לעשות את זה הכי טוב שאפשר. לכל אחד החוזקות שלו ולכן, אל תחששו להיעזר באיש מקצוע מעולה בתחום.

לקבלת הצעת מחיר לכתיבת תוכן שיווקי השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם טיק טק.


לימור דביר שטרן 

058-5885991